Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.05.2022
Podrobná recenze bezpečnostních kamer Innotronik
Na webu videokamery.cz je nově zveřejněna obsáhlá recenze na 12 typů nezávislých bezpečnostních kamer Innotronik. číst celé
07.02.2022
Solární bezpečnostní kamery
Nově máme v nabídce zcela nezávislé bezdrátové wi-fi / 4G bezpečnostní kamery Innotronik  bez nutnosti instalace jakékoliv kabeláže. Naše solární kame... číst celé
23.09.2020
AKU kompresor s LCD displejem
Yikoo YP001 - malá a praktická hustilka na baterie  Perfektně nahuštěné pneumatiky jsou základem bezpečné jízdy a je lhostejno, zda se jedná o automo... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 


 

Pokud zde postrádáte baterii určitého typu nebo kapacity, pošlete nám, prosím, nezávaznou poptávku na info@trx-baterie.cz. DĚKUJEME !

 


Naši partneři:

 


NIBE

Najdete nás i na MALL.CZ

 

U nás můžete platit
také elektronicky

 

 


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 


  1. Úvod
  2. INFORMACE
  3. Obchodní podmínky
Obchodní podmínky eshopu TRX-baterie.cz

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě TRX-baterie.cz. Provozovatelem je společnost TRX Energy s.r.o. se sídlem na adrese Bartolomějská 856/83, 641 00 Brno-Žebětín, IČ 02729458, zapsaná u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 82312.

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky, a to i v případě objednávek ze Slovenska nebo jiných států.

Právní vztahy prodávajícího a kupujícího výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném a účinném znění ke dni uzavření kupní smlouvy, a právní vztahy prodávajícího a kupujícího – spotřebitele se řídí také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném a účinném znění.

Kupující – spotřebitel je fyzická osoba, která nakupuje zboží pro svoji osobní potřebu.

Kupující – nespotřebitel jsou ostatní kupující, kteří nejsou spotřebiteli, zejména podnikatelé (firmy i živnostníci), tj. zejména osoby zapsané v obchodním rejstříku, osoby, které podnikají na základě živnostenského oprávnění, osoby, které podnikají na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů nebo osoby, které provozují zemědělskou výrobu a jsou zapsány do evidence podle zvláštního předpisu.

Všichni kupující jsou informováni před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem seznámil, a že s nimi souhlasí. Prodávající zašle kupujícímu aktuální znění obchodních podmínek a reklamační řád také společně s potvrzením objednávky.

Před nákupem se, prosím, seznamte s příručkou JAK NAKUPOVAT. Předejdete tak případným potížím při objednávce zboží. Zejména mějte na paměti, že obrázky u výrobků jsou orientační a dodané zboží se může lišit ve vzhledu a barvě. V některých případech, pokud není k dispozici objednané zboží, zasíláme automaticky zboží s lepšími parametry za stejnou cenu. Vždy jsme vedeni snahou o co nejrychlejší vyřízení objednávky a vždy tak činíme pouze v zájmu našich zákazníků. Jestliže u zboží není výslovně uvedeno, že jde o originální výrobek, vždy se jedná o kvalitní kompatibilní náhradu.

Obchod TRX-baterie.cz je v rámci zkvalitňování svých služeb zapojen do nezávislého hodnocení internetových obchodů na serveru Heureka.cz. Kupující tudíž přibližně 10 dní po uskutečnění objednávky obdrží mailem dotazník na spokojenost s nákupem, na který může a nemusí reagovat. Žádné další marketingové zprávy ani reklamy nezasíláme.

Na serveru Heureka.cz můžete najít také recenze na naše služby a prodávané produkty.

Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webových stránkách prodávajícího může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Ze svého uživatelského účtu může kupující provádět objednávky. Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webové stránky obchodu.

Při registraci je kupujícímu umožněno seznámit se zněním obchodních podmínek. Kupující je povinen se se zněním obchodním podmínek seznámit. Dokončením registrace kupující vyjadřuje souhlas se zněním obchodním podmínek.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami způsobené vyzrazením přístupových informací.

Uživatelský účet a údaje v něm uvedené jsou neveřejné. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího uvedené při registraci a v uživatelském účtu v souladu s informacemi o zpracování osobních údajů a jejich ochraně, se kterými byl kupující seznámen.

Prodávající může zrušit uživatelský účet kupujícího, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá (tj. po tuto dobu nebyla z uživatelského účtu provedena objednávka), či v případě, kdy kupující podstatným způsobem poruší své povinnosti.

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Kupní smlouva

Kupní smlouva je uzavřena na základě objednávky vyplněné kupujícím v souladu s pokyny uvedenými v příručce JAK NAKUPOVAT.

Před zasláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil. Kupující má možnost opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě“. Odeslaná objednávka je závazná.

Prodávající neprodleně po obdržení objednávky potvrdí kupujícímu na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce, že objednávku obdržel.

Kupní smlouva je považována za uzavřenou již okamžikem odeslání objednávky ze strany kupujícího. Tímto mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Potvrzení objednávky slouží jen pro informaci kupujícího. Zaslání a doručení potvrzení objednávky nemá vliv na vznik kupní smlouvy.

Prodávající je dle uzavřené kupní smlouvy povinen dodat zboží na dodací adresu uvedenou kupujícím v objednávce.

Kupující je povinen převzít zboží při dodání na adrese uvedené v objednávce nebo uživatelském účtu. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat úhradu škody, tedy vzniklých nákladů spojených s uskladněním a nákladů marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího, případně nákladů spojených s vrácením zásilky zpět prodávajícímu, a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Dodací a platební podmínky

Dopravu zboží pro nás zajišťují externí přepravci. Zákazník může při objednání zvolit dopravu Českou poštou, kurýrem nebo vyzvednutí zboží na některé z poboček sítě Zásilkovna.cz (seznam poboček naleznete zde).

Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení ohledně možnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

Platbu můžete provádět několika způsoby:

- HOTOVĚ - ZÁSILKOVNA.CZ - platí se hotově při odběru zboží ve zvoleném výdejním místě Zasilkovna.cz.

PŘEDEM NA ÚČET - po objednání zboží Vám mailem zašleme platební údaje. Zboží expedujeme po obdržení platby na náš účet a platíte pouze poštovné.

- PŘEDEM PLATEBNÍ KARTOU NEBO ELEKTRONICKY (ePlatby, mPeníze, mojePlatba apod.) - po objednání zboží budete přesměrováni na platební bránu GoPay a vyberete si požadovaný typ platby. Pokud platba proběhne korektně, odesíláme zboží vybraným způsobem přepravy a opět platíte pouze poštovné, nebo je zboží následující pracovní den nachystáno k osobnímu odběru. U tohoto typu platby se prosím nezapomeňte přesvědčit, že zboží je skutečně skladem!

DOBÍRKOU - zboží expedujeme vybraným způsobem dopravy a vy platíte hotově dopravci/poště při jeho obdržení. Nepřevzetí objednaného zboží považujeme za porušení uzavřené kupní smlouvy a v tom případě máme dle zákona nárok na úhradu nákladů spojených s přepravou zboží.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve sjednané výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Aktuální ceník poštovného naleznete zde.

Termín odeslání zboží

Prodávající je povinen dodat zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. V případě, že se jedná o dočasně nedostupné zboží nebo zboží s delší dodací lhůtou, prodávající může se souhlasem kupujícího prodloužit dobu dodání až na 60 dní.

Zboží objednané do 18:00 daného dne zašle prodávající následující pracovní den, pokud je zboží na skladě. V opačném případě dle skladové dostupnosti, která je uvedena v popisu každého produktu. O případném zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží prodávající informuje kupujícího bez zbytečného odkladu.

Odpovědnost za vady zboží a reklamace

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, zejména že:

  1. věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství,

  2. věc odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat,

  3. je vhodná k obvyklému účelu,

  4. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži a jiných pokynů k použití.

Výše uvedené neplatí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy výslovně upozornil, že se některá vlastnost věci liší, a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

V případě, že se vada na věci projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, aniž by kupující byl povinen tuto skutečnost prokazovat. Projeví-li se vada později, je kupující povinen prokázat, že vada existovala již v době uzavření smlouvy.

Kupující může věc reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zboží.

Výjimku tvoří zboží prodávané se slevou v rámci tzv. výprodeje nebo bazaru, které je možné reklamovat, pokud se vada projevila do 1 roku od převzetí.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Odpovědnost na vady se tedy nevztahuje zejména na vady vzniklé nadměrným opotřebováním zboží v důsledku jeho nesprávného používání, a na zjevná mechanická poškození. Vadou věci není ani opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.

Odpovědnost na vady se nevztahuje ani na případ, kdy vada byla způsobena neodbornou instalací či obsluhou, vada byla způsobena používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci, zboží bylo poškozeno živly nebo nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, anebo zboží bylo poškozeno zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN.

Odsouhlasením obchodních podmínek zákazník rovněž prohlašuje, že se seznámil se Zásadami péče o baterie.

Postup při reklamaci zboží a výluky z reklamace řeší reklamační řád.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Má-li věc vadu, může kupující požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci.

Pokud je zvolený způsob nemožný nebo nepřiměřeně nákladný (např. věc se již neprodává či je třeba pouze doplnit chybějící část), může prodávající volbu kupujícího upravit.

Kupující může požadovat také přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy oproti vrácení kupní ceny, avšak pouze v případě, že:

- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil ve lhůtě 30 dnů,

- se vada projeví opakovaně, i přes to, že již věc byla pro tuto vadu reklamována,

- vada je podstatná, nebo

- je okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.



Kupující však nemůže odstoupit od kupní smlouvy oproti vrácení kupní ceny, je-li vada věci nevýznamná. Obecně se však má za to, že každá vada je významná, není-li prokázán opak.

Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, nejpozději však do 30 dní. V opačném případě kupující může odstoupit od smlouvy oproti vrácení kupní ceny nebo požadovat slevu z kupní ceny.

V případě, že je reklamace oprávněná, nese prodávající náklady spojené sreklamací účelně vynaložené kupujícím (zejména náklady na dopravu zboží).

Odstoupí-li kupující pro vady věci od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu až poté, co obdrží věc.

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené spotřebitelem

Kupující, jedná-li se o spotřebitele, má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží a to bez uvedení důvodu. Formulář pro odstoupení můžete stáhnout zde.

Pokud se tak rozhodne, pošle kupující na mailovou adresu prodávajícího uvedenou v kontaktech informaci o odstoupení od smlouvy, případně může využít předvyplněný formulář, který přiloží k vrácenému zboží. Následně, bez zbytečného odkladu (nejpozději však v zákonné lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy, § 1831 občanského zákoníku), doručí vhodně zabalené a nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, včetně prodejního dokladu a veškerého dodaného příslušenství zpět na adresu prodávajícího.

V případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ve lhůtě 14 dní nese náklady spojené s vrácením zboží vždy kupující (spotřebitel).

Zboží vracejte nejlépe v původním, kompletním a nepoškozeném obalu. Pokud spotřebitel vrátí zboží poškozené, může prodávající odečíst z vracené částky náklady nutné k uvedení zboží do původního stavu.

Pokud spotřebitel vrátí zboží použité, může si prodávající odečíst z vracené částky náhradu odpovídající opotřebení zboží, a ztrátě, která plyne z toho, že zboží již nelze prodat jako nové. Za případy použití zboží, kdy je prodávající oprávněn snížit částku vracenou zákazníkovu, se považuje zejména použití baterií nebo paměťových médií (i jako součást jiných zařízení), a to i v případě, že nedošlo k vizuálnímu poškození.

Pokud věc nelze uvést do původního stavu a je tedy nutné prodat ji za sníženou cenu jako bazarovou, může prodejce od vracené částky toto snížení odečíst.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající v souladu s § 1832 občanského zákoníku bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel při nákupu zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

 Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené nespotřebitelem

Kupující, který není spotřebitelem, nemá zákonem stanovenou možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží.

Kupující, který není spotřebitelem, může od kupní smlouvy odstoupit v případě, že prodávající není schopen dodržet dodací dobu objednaného zboží, což je považováno za závažné porušení smlouvy. V jiných případech od smlouvy odstoupit lze pouze po dohodě s prodávajícím.

Kupující, který není spotřebitel, musí oznámení od odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení dodací lhůty oznámit prodávajícímu e-mailem.

Následky odstoupení nastávají ihned a prodávající je povinen do 30 dní vrátit plnění, které od kupujícího – nespotřebitele – již v souvislosti s konkrétní kupní smlouvou obdržel. Jedná-li se o porušení dodacích doby jen u části objednaného zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení plnění se týká pouze dílčího plnění, leda by kupující již před uzavřením kupní smlouvy prodávajícímu písemně deklaroval, že má zájem výhradně o kompletní dodávku.

Kupující, který není spotřebitelem, má samozřejmě právo reklamovat případné vady zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího

Většina zboží nabízeného prodávajícím v internetovém obchodě nepochází z České republiky. Prodávající může od kupní smlouvy odstoupit v případě, že z důvodů (například v mezinárodním obchodě), které prodávající nebyl schopen předvídat a není schopen ovlivnit, nemůže v přiměřené době zajistit dodání objednaného zboží, popř. požadovaného množství zboží. Prodávající musí oznámení o odstoupení od smlouvy oznámit kupujícímu neprodleně poté, co zjistí uvedené skutečnosti, následky odstoupení od smlouvy nastávají ihned.

Je na kupujícím, aby rozhodl, zda má zájem na odstoupení od celé kupní smlouvy nebo pouze od její části, jedná-li se o nemožnost dodání jen u části objednaného zboží.

Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. 

Zpracovávané osobní údaje kupujícího prodávající neposkytuje dalším subjektům a využívá je pouze za účelem splnění kupní smlouvy a v mezích zákona.

Více informací o zpracování osobních údajů a jejich ochraně najdete zde.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská čp.44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Ostatní ujednání

Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

Uzavřená kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není kupujícímu přístupná.

Prodávající je povinen informovat kupujícího o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Informace budou obsaženy v písemném srozumitelném návodu, který prodávající dodá kupujícímu písemně spolu se zbožím nebo zašle na elektronickou adresu kupujícího (soubor PDF).

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Kontaktní údaje prodávajícího: TRX Energy s.r.o., Bartolomějská 856/83, 641 00 Brno-Žebětín, e-mailová adresa: info@trx-baterie.cz, telefon: 736 469 694.

V Brně dne 15. 1. 2023

 

Facebook
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz